agiee's FotoPage

By: agiee ramli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 12-Feb-2008 05:23 Email | Share | | Bookmark
Q~She ~ Produk terbaru DCL

Q~She bermaksud Quality She.. utk anda yg menghargai nilai wanita sejati. Qshe diadun dari bahan semulajadi mewah yg unik dirumus khas untuk wanita yg mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.

Diadun dari sejenis ubi putih yang terdapat di utara Thailand iaitu Pueraria Mirifica atau dalam bahasa kampungnya LOBATA.

Jom kita kenali apa itu Pueraria Mirifica/Lobata dan apakah kebaikan-kebaikan yang boleh diperolehi daripadanya.



Pueraria Mirifica ~ Tumbuhan ajaib kurniaan Tuhan : 1 utk 1001 khasiat



Pemakanan/penggunaan produk-produk berasaskan Pueraria Mirifica adalah supplemen untuk kecantikan dan kesihatan yang bertindak secara semulajadi pada tubuh.

Berkesan meningkatkan dan membaikpulih kadar hormone, meningkatkan estrogen dalam badan yang mengaktifkan kolagen dalam kulit serta memberikan hasil dan kesan yang tidak mungkin anda perolehi dari produk-produk lain.

Tak perlu lagi menyeksa diri dengan suntikan kolagen atau pembedahan yang menyakitkan serta berisiko untuk menjadi cantik dan jelita. Bertindak dari dalam untuk menerlahkan kecantikan dan kesihatan yang menyeluruh, dari hujung rambut ke hujung kaki, dalam dan luar. Anda pasti kagum dan berpuashati dengan hasilnya.

Pueraria Mirifica, adalah satu-satunya tumbuhan Anugerah Tuhan yang boleh membantu menyeimbangkan penghasilan dan pengeluaran hormon manusia.

Terdapat 13 jenis spesies di dalam keluarga pueraria. Dari kajian yang dijalankan oleh beberapa saintis sejak di awal abad ke 19 lagi, mendapati bahawa Pueraria Mirifica merupakan yang nombor satu jika dibandingkan dengan jenis-jenis keluarga pueraria yang lain. Manakala, keluarga pueraria yang lain langsung tidak sesuai dan tidak digalakkan. Pueraria Mirifica hanya tumbuh dan terdapat di utara Thailand .

Berbanding dengan keluarga pueraria yang lain, yang juga tumbuh di beberapa negara asia yang lain termasuk Filipina dan Indonesia . Namun ianya tidak memberi sebarang kesan yang memberangsangkan dan tidak standing dengan Pueraria Mirifica dari Thailand . Tumbuhan yang telah sekian lama wujud sejak beratus-ratus tahun ini mula mendapat tempat di pasaran global dan menjadi kegilaan kepada pengeluar untuk dikomersialkan.

Antara kebaikannya adalah .....

KULIT

- menganjalkan kulit yang telah melendut

- menegangkan dan menghaluskan struktur kulit

- mengurangkan garis-garis halus

- mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit

- menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri

- menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak

- melembutkan kulit - kulit kurang kasar dan kering

- merawat jerawat dari dalam

- mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan

- mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata

- melambatkan proses penuaan secara berkesan

KUKU

- mencegah kuku dari menjadi lemah dan rapuh

- menguatkan kuku agar tidak mudah merekah dan menyerpih

- meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat

- kuku akan kelihatan lebih bersinar dan tidak pucat

RAMBUT

- mencegah rambut dari menjadi lemah, tidak terurus dan tidak bermaya

- mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang

- menggalakkan pertumbuhan rambut baru

- mengawal keguguran rambut

- melambatkan penuaan rambut dan mengawal rambut dari beruban

- menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat

BADAN

- melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak

- membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh

- mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan

PAYUDARA DAN PUNGGUNG

- mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur

- memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat

- membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut

- menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara

- menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara

- mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara

- mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

RAHIM DAN VAGINA

- mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal

- merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim

- merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur

- melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan

- menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)

- menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi

- menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.

KESIHATAN

- menambahkan kesegaran, tenaga dan meingkatkan kadar libido (ketahanan)

- mencegah dan mengurangkan penyakit migrain

- membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, arteriosclerosis, sesudah menopos dan osteophorosis

- mengurangkan penyakit diabetis dan tekanan darah tinggi

- mengurangkan penyakit yang berkaitan dengan mata seperti katarak, kornea, rabun jauh dan lain-lain

- menghalang mood swing akibat kekurangan estrogen dalam tubuh


PERINGATAN :-

Q-SHE TIDAK BOLEH DIMAKAN SEMASA DATANG HAID DAN SEMASA MENGANDUNG.

ATURAN PEMAKANAN :

MAKAN 3 BIJI SEBELUM TIDUR. BANYAKKAN MINUM AIR MASAK.

Testimoni :
saya pun ambil juga q-she ni..hmm dah namanya memontok kan bahagian PD dan punggung jadi mmg ada sedikit kenaikan berat badan tapi tak banyak..

dan saya juga rasai bahagian tersebut lebih padat atau erti kata lain mmg montok habis.. klu pakai seluar tu potongannyer lebih cantik lagi mcm anak dara balik...

pada permulaan pengambilan saya kerap keluarkan angin bagus juga sendawa ni puas hati dah dlm seminggu saya dah nampak kesannyer ..

ku baru makan Q-she seminggu...then stop jap coz peyed...now continue balik...for breast tak nampak lagilah...tp yg ketara nampak,hubyku duk puji...dia kata " u ada letak ape2 kat 'sana'...ku jawab "mana ade"... "tipuuu..".kata hubbyku lagi..."betul"...mana i ade ltak apa2 pon...,i makan ubt aje..."sedaplah....."kata hubbyku lagi...

Dalam hatiku berkata..fuhhh!!power tul penangan Q-she nih...patutlah harihari dia mau.. ni belum ambik set bidadari,dan yg lain2 lagi...kalau semua ku ambik dan telan...tak mao pi keje gamaknye laki ku tuh...






HARGA JUALAN : WM RM68.00 / EM RM75.00 / BR 38.50 / S$ 37.00


KANDUNGAN : 42 BIJI




Tuesday, 12-Feb-2008 04:56 Email | Share | | Bookmark
bidadari

BIDADARI - RM53.00,
00:00
BIDADARI,
Bidadari adalah minuman berfungsi utk kesihatan dan kecantikan yg dikomposisikan dgn bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli,Manjakani,Sirih,Serai,Akar Serapat,Jarum Emas,Kacip Fatimah,Asam Jawa,Kurma dan lain2 herba terpilih.
Kaya dgn protien,serat,karbohidrat dan vitamin A,B,C,D dan E sangat baik utk membina kesihatan terumatanya membina sistem rahim,meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kpd kenikmatan perhubungan suami isteri.

KEISTIMEWAAN :
Membantu masalah keputihan.
Membantu mengatasi masalah senggugut.
Membina rahim.
Mengecutkan rahim.
Mengecutkan otot faraj.
Menyempitkan faraj.
Menguatkan sistem kemutan.
Memberi impak positif kpd pasangan semasa perhubungan kelamin.
Menambahkan kolegen dlm badan.
Mencantikan kulit dan menaikkan seri wajah.
Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
Melegakan panas badan.
Menegangkan payudara
Membantu merawat IQ.
Membekalkan tenaga.
Membantu luka dlm perut dan pembedahan.

CARA GUNA :
2 sudu, 2 kali sehari,
(pada kebiasaannya tindakbalas mula dirasai selepas 2 jam pengambilan)
Sebaiknya jangan minum apa2 air selepas 1 jam.
Wanita mengandung dan semasa haid tidak digalakan mengambilnya.
email ; agiee1313@yahoo.com.my
call ; 012-4015052

Testimoni ;
Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim. Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti. Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari. Terimakasih kepada Kak Tie yg mengenalkan Bidadari kpd saya.

Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Saya sering letih dan tidak berminat untuk bersama suami. Apatah lagi suami sering memberi komen bahawa dia tidak langsung merasa kemutan sewaktu bersama. Saya mencuba BIDADARI atas nasihat rakan dan sungguh ajaib apabila suami saya sangat terkejut dan memuji kehebatan perubahan tersebut. Saya akhirnya menjadi pelanggan setia BIDADARI.

Memang saya nak order lagi, setakat ini alhamdulillah nampak kesan bila makan terasa denyutan kat breast nie, energy pun ok balik kerja taklah penat sangat masih boleh layan kerja rumah dan anak-anak dan yang paling penting untuk suami kadang2 rasa takut nak......sebab rasa macam anak dara. he...... so... satu je advise .. cuba dulu baru tau....

1 )Sirih

Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut hidung dan lapisan dinding perut. Sirih yang diadun dengan lain, ramuan juga akan bertindak mebantu membina rahim dan sistem peranakan.

2 )Kacip Fatimah

Terbukti boleh merawat buasir, penyakit dalam tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan mengecutkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.

3 )Akar Serapat

Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya Kacip Fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, MENGETATKAN faraj dan meningkatkan sistem kemutan.

4 )Kurma

Kaya dengan protein, serat, vitamin A dan C, zat mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

5 )Manjakani

Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan MENGETATKAN faraj

6 )Asam Jawa

Kandungan "Flavonoid" di dalamnya bersifat anti-radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.

7 )Serai

Kandungan "CITRAL" di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala.

Pati minyak di dalam serai membantu meredakan senak dalam perut disebab angin dan membantu mengurangkan bau badan (khususnya kaki berbau).

Serai juga membantu menurunkan suhu badan sesuai untuk demam. Ia juga bersifat anti-septik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.

8 ) Jarum Emas

Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

9 )Daun Cekur

Sangat baik untuk wanita lepas bersalin untuk tujuan membina rahim dan untuk melangsingkan badan.






[u][url]


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net